Jo, vi ved godt at Marc har ordrebogen fuld til nytår og derefter leder han efter nogen til at overtage tjansen....vi har to her, som godt vil have Epona´er, så jeg har søgefunktioner ud i Europa for at finde nogen brugte

.
Jeg HÅBER at de/ nogen kommer igang igen, men under alle omstændigheder er der lange udsigter til det......har selv lige fisket een LpL let brugt, som skal ned og have nyt kopfjern nu. her.
Fenja er GOODT nok en smuksak- det var da godt du ikke fik solgt hende

- UH, jeg var nok tæt på at hoppe til dengang, hvis ikke vi havde fået rodet os ud i det Sorraia- halløj

.
Desuden VAR vores eget hoppeføl på samme alder, solgt ved fravænning- så vi

havde ikke

brug for en legekammerat.Derfor vandt fornuften.
Nå, men nu blev hun jo så hos dig og så kan vi få fornøjelsen af at "kende hende på afstand".
Mht Sarcoider, så har vi jo fået en smuksak selv, som er opereret hos tidl. ejer og de er også kommet igen...(vi vidste det godt, altså).
Sarcoiderne bogstaveligt talt eksploderede da hun kom på græs. Det samme skete sidste år, ved jeg nu, hun blev opereret i august 09.
De kom på døgnfold da vi tog til Roskilde 1. we juni (efter behørig indgræsning) og 4 dage efter var de 3-4 doblet i størrelse, så nu er hun på "meget begrænset græs" med een kammerat, inde om natten og får diverse kosttilskud, samt komplet sukker/stivelsesfri fodring - fraset afmålt wrap af sukkerfattig variant.
Den ene (store under maven, ikke gjordleje) skrumpede ligeså hurtigt som den var vokset og er helt tør/ inaktiv nu. De to ved øjet vokser, men meget langsomt....så vi er i tænkeboks, hvad næste trin skal være.
Tror det bliver lapis nu (hun skulle gerne gå opvisning St. Hestedag og til kåring samme dag) og så evt. BCG injektion når fluesæsonen er ovre.....så er der det der kemo-salve (det må være det Flicka skal have ??, fra England ??) og evt. Xterra i baghånden.....
I mellemtiden kører jeg på med urter, homøopati osv.....
Pøj pøj, holder du os opdateret ??