Dressage in Harmony

Dato og tid er 11. dec 2017, 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Skolehest
Brugeravatar

Images: 31
Geografisk sted: Sorø
Blog: View Blog (9)
Jeg tænker folk skrider fra dette forum fordi nogle skal blande sig i hvornår man må begynde at træne sin hest, hvor længe det mest "humant" en alder før den kommer igang med noget som helst. hvilket udstyr man skal bruge og bla bla bla

ingen gider selvudnævnte politibetjente og alle træner forskelligt, deal whit it! *thumbs up

en ting er at besvare spørgsmål, en anden er at komme med kommentare om andres måder at træne på eller gøre sig til dommer over hvornår man bør starte træning ect. *thumbs down

INGEN træner ens og ingen er er bedre end andre og ALLE har gør tingene af en go grund. 8) 8) :wink:

hvorfor kan folk ikke bare glo ud over deres egen næsetip og være glad for at folk tager sig af deres heste, istedet for at skal gøre sig til cherrif over hvordan ANDRE skal gøre eller træne deres heste.

en ting er man gerne vil hjælpe, men så svar på spørgsmål og stop med at lege dommer, det der ingen der gider i længten og ja så gider folk sku ik tilsidst hvis man bare for lort smidt i hovede men ik hjælp til det egentlige problem.

Batman Nitro, xx/hann/trekh, 160, 2014, (solgt)
Majgårds Sarina: xx/hann, 165, 2006, (RIP)
Dream On, welsh cop/ox/pinto, F, 2009. (solgt)
Royal Fayt, Hannoveraner. M, 2009(SOLGT)
Narnia Lobo, pintoarab, F, 2006(RIP)
http://stald-lobo-lua.weebly.com/

Profil Personal album  

Gammel remonte
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Hmm, min opfattelse er ikke at der er meget "politi arbejde" i dette forum? - og når folk skriver konstruktiv kritik, så synes jeg tonen er pæn (specielt ift andre fora).

Til gengæld er det rart, efter min mening, at tingene ikke er hverken totalt rygklapperi eller "alting er også bare helt forkert" - begge steder er nemme at finde på andre fora. Personligt synes jeg DiH er et behageligt sted, hvor man kan forvente at få fornuftige svar på spørgsmål i et pænt tonefald, få venlig støtte, hvis noget ikke fungerer / hesten er dårlig, og konstruktiv kritik på ens træning, tanker osv.

Kiwa - ox '91, møgforkælet og nyder livet, holdes dog igang med både fornuftige og skøre påfund ;)

Skolehest
Brugeravatar

Geografisk sted: Korsør
Jeg kan rigtig godt lide at læse lidt med her på siden, men jeg orker ikke de meget lange indlæg.
Da jeg har lidt rigeligt at se til og føler mig fyldt op i mit hoved, undgår jeg helt at læse tråde hvor der ligger konflikter og lurer under overfladen, men lige her, har jeg så gjort en undtagelse :$
Peace, love and harmony er lige noget for mig. Jeg er nok blevet lidt halvgammel *fnis

Freyja fra 2008, Frenja fra 2011, Sigmundur fra 2013 og Eyvindur fra 2013 - fire skønne islandske heste der lever i dejlige frie omgivelser året rundt. Freyja og Frenja er nu stabile turheste, Sigmundur tilrides lige nu, og Eyvin vokser stadig.
Uptown - DV fra 2005 - 2014 efter Capetown S, RIP

Gammel remonte
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
Jeg er faktisk heller ikke god til lange indlæg som Margit.. :mrgreen: og ved godt mine nogle gange i dagbogen kan blive lidt halvlange - men så ved jeg også, at folk ikke altid orker det :)

Kiwa - ox '91, møgforkælet og nyder livet, holdes dog igang med både fornuftige og skøre påfund ;)

Site Admin
Brugeravatar

Images: 99
Geografisk sted: Roskilde (Kamstrup)
Blog: View Blog (2)
Hmm, jeg synes nu heller ikke der er meget bedrevidenhed herinde - har du oplevet det, June? Der er iøvrigt den samme gamle skare som der "altid" har været herinde *yeah right *fnis Bortset fra dem der har solgt sine heste/ holdt op med hest, så har der ikke været den store ændring i nogle år efterhånden. Så der er ikke nogen der smutter, såvidt jeg har bemærket. Men jeg tror netop at manges computertid bliver opbrugt på FB - min egen inkluderet. Det er lidt synd, for hvis der er et sted man spilder sin tid så er det på FB. Jeg forsøger at skære ned .. :)

Shaheena, skimmel hispano araber (OX araber/PRE) hoppe, 2007
-Grundridning (tilredet januar 2014), måske min næste stjerne?

Aranka, lipizzaner vallak fra 2001, (måske) pensionist på mine vandrefolde

Malou, sort trakhener hoppe fra 2005, kåret avlshoppe, sættes i ridning i 2016

Akasha, rød DV hoppe, 1998-2014 - tak for mange lærerige rideture!
SA Xerex OX, rød araber vallak, 2003-2014 - den smukkeste stjerne på himmelen!

http://www.dressageinharmony.dk
http://www.equi-librium.dk

Profil Personal album  

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]