Ja, selve banen er anlagt her i forsommeren - ca. 3000 m2 helårsdrænet grusbane.
Der er kørt 42 vognlæs jord væk og lagt ca. 13-1500 m3 materialer i.
Den mangler dog at sætte sig i overfladen (den slags tager altså tiid)
Det har drillet og der er kørt ekstra stenmel på - så jeg tør ikke arrangere noget før den er helt fjong.
Så, vi mangler noget regn, før den kan tromles færdig, meget regn, tak - det er rigtig ØV at det er så tørt. MØGsommer

.
Der skal være 1200 m2 alm dressurbane i den ene side, men man kan komme hele vejen rundt om den og der bliver så resten af pladsen til WE- forhindringer, et enkelt ridder- turneringshegn og lidt andet legetøj.
Desuden har vi ryddet et areal med ca. 3000 m2 på græs (for træer og ukrudt), mest med terrænforhindringer, men noget af det, laver vi, så det kan bruges til begge dele. Det er kun en del på ca 1200 m2 som er færdigt, da der skal jævnes og sås nyt græs på resten, men det bliver gjort snarest. Der kan først såes her i august.
Det er ikke noget vildt projekt at bygge forhindringerne i sig selv, men de kan først blive lavet, når selve banen/ underlaget virker- da jeg ikke gider slæbe det rundt
Foreløbig uddanner jeg bare mig selv og hesten(e) og når vi så kan få noget banetræning, finder jeg hullerne og svaghederne.
Tager på kursus en af de næste gange

, men har ikke lige tid nu.