Jeg er selv i tidens morgen blevet undervist i at man læner sig bagud i øgninger - så det er hvertfald ikke udelukkende for at holde balancen. Hvor vidende min underviser var dengang, skal jeg dog ikke kunne sige

Måske var det bare hendes fejl, som hun overførte på sine elever.
Jeg tror man lærer på meget forskellige måder. For mig er det 100% genialt og nødvendigt at læse en masse, fordi jeg har brug for at forstå for at finde den rigtige følelse. For mig betyder det ikke at jeg føler mindre, jeg vil mene teorien hjælper mig med at forklare hvad præcis det er jeg skal føle efter - noget undervisere tit IKKE er så gode til at formidle. Mit behov for teori stammer selvfølgelig også fra, at jeg i lang lang tid kun sporadisk har fået undervisning, af forskellige årsager. Så for at ikke hænge fast, har jeg nerdet mig ned i detaljerne i udpreget grad

Men sådan tror jeg bare man er forskellig, nogen forstår ved at lave ting i praksis, andre ved at læse og reflektere over det, hvorefter man afprøver det i praksis. Jeg er den sidste type, det er nok også derfor jeg skal ind og skrive ph.d, jeg kan godt lide at nerde om detaljen. På skrift