|
Hej,
jeg har en lille flok heste og især 2 dejlige heste, der både fortjener og trænger til mere opmærksomhed!
Hestene er sat til salg pga manglende tid og økonomi. Til efterår skal jeg nemlig også komme i gang med endnu en hest..
Jeg efterlyser en, der gerne mod gratis ridning og arbejde med hestene vil hjælpe med at få mine andre 2 heste trænet. Jeg bor tæt ved Aalborg. Siden de 2 er sat til salg, bliver de redet ud af en forståelse for de akademiske principper, dog med fokus på let tøjle og bidkontakt, så at alle kan ride dem. Det er islandske heste, som er meget medgørlige, glade og motiverede og har rigtig godt sind.
Det ville være af fordel, hvis du også har erfaring med gangartsheste, men først og fremmest er det vigtigt, at du overholder aftaler, elsker at arbejde med heste både fra jorden og med banearbejde med meget volteridning, versader og slangelinier og gerne også en tur ud, hvor målet er at ride dem mest i stilling og bøjning og også gerne slangelinier for at opbygge balance og smidighed. Dvs. på en måde "halvakademisk"...
Hver måned kommer også Malene Sørensen og underviser her, hvor du har mulighed også at tilslutte dig undervisningen.
Er du interesseret? Så skriv, ring eller send en sms og kig da endelig forbi og lad os få en snak!
Tlf: 2421 0203
|