Dato og tid er 05 sep 2010, 17:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Manglende motivation

Geografisk sted: danmark
ja manglende motivation dukker også op her - mest pga uforklarelige hestesygedomme.. -en skadet rainbow - en forfangen suzan og mischa der havde en uforklarelig halthed, lige midt i tilridning :roll: Det har virkelig været et forår der har trukket søm ud på den konto.. Har i momenter faktisk overvejet at droppe gård og heste. Indtil jeg kommer i stalden så tænker jeg at jeg jo ikke kan undvære mine heste alligevel. Jeg mister så motivation pga mørke aftener - manglende ridehus - og sommervarme - hestebremser - støvet ridebane.. Så uanset hvad vej jeg har vendt mig kunne jeg ikke komme til noget af alt det jeg drømmer om. Og alligevel får jeg arbejdet den smule jeg nu kan - og føler mig lykkelig når jeg går ud af vejen med min hest i snor og 2 hunde der futter med. Hvordan jeg får hentet ny energi ved jeg ikke helt.. Måske bare ved samværet med dyrene og de små fremskridt der trods alt hele tiden er.
Jeg tænker tit at hestelivet ville være mere givende hvis jeg havde 1 hest opstaldet ved ridehus - nogle at træne og sparre med - men så tænker jeg hvornår skulle jeg gå ud og sidde og spise morgenmad på folden - og sove på bokskanten mens hestene står med mulerne på mig.. og med alt det sygdom der mod sædvane har været i år - ville jeg skulle køre 2-3 x til stalden for at passe og pleje.. hold fast kan godt forstå at jeg er træt i perioder. Man skal vist ikke gøre status over tid og penge i det her sammenhæng.
Men nu er vi på vej igen, mig og mine heste - og jeg er fuld af optimisme og taknemmelighed over at Rainbow har valgt livet og mischa ikke er halt mere.
Ja se så er inspirationen der jo igen - for en stund 8)

Suzan.. Smukkeste pony - hvid med knapper. Staldens Maskot.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time