Kiropraktik+ tænder koster ca 2000 kr inkl moms. Fjernelse af ulvetand + ca 200 kr, om nødvendigt.
Det er sjældent at den type pony har spat i den alder, så Michala vil absolut starte med kiro og så se det an, sammen med korrekt træning.
Røntgen vil være ca 2000 kr ekstra, hvis det er, hvis man virkelig tror der er noget.
Jeg tænker på, om du kunne have lyst til at kommer herop og bo nogle uger eller en måned (jeg ved ikke hvad du laver med skole/ uddannelse og sådan?).
Vi kunne godt bruge en praktikant til praktisk arbejde her når sneen er væk (alm hestearbejde + oprydning, maling af barriere i ruidehuset, ikke vildt ophidsende, men helt almindeligt praktisk heste-arbejde) og derfor ville det ikke koste dig noget at bo her med Fanny et stykke tid.
Til gengæld vil vi kunne lære dig alt med refleksøvelserne, få ryggen op på hende, liv i bagparten, få lært dig og Fanny at komme i skoven/ flytte nogle grænser og sætte dig igang undervisningsmæssigt, samt lave træningsplan for det næste halve år- så du kunne klare dig et stykke tid derhjemme ? ? Vi har 4-5 søde, unge ryttere som formentlig vil træne heste fra morgen til aften, hele påsken - og jeg er her selv, også.
Michala kunne nå at behandle hesten et par gange med nogle ugers mellemrum (hvis du blev her en måned) og Fanny ville lære at komme i byen (heste falder hurtigt til ro her, fordi hele stedet er roligt, så det er jeg ikke bekymret for).
Du vil kunne prøve at ride et par heste som arbejder RIGTIG godt over ryggen, så du aldrig glemmer hvordan det føles

og vi har en rolig fætter som du kunne ride med på i skoven, hvis du selv er utryg ved det, inden Fanny kommer med ??
Påsken begynder med weekenden 26- 27. 3, hvilket ville være oplagt, hvis du synes det kunne være fornuftigt??.
Der er fællestræning, så nogen af de andre aka-ryttere kommer herned den første weekend april og vi tager muligvis til Rodrigo Matos til fods, nogen af os- den ene dag.
Fanny ville enten kunne få en boks eller en lille løsdrift sammen med verdens sødeste shetlænder, så hun ikke skal ind i en ny flok, men heller ikke gå alene.
Mit telefonnummer 27 13 53 09.
Eva